Alla inlägg den 25 september 2008

Av Roger - 25 september 2008 19:54

Ungefär 7 minuter tog det innan de första mailen kom  om vilken idiot jag är som vill baktala SD och förstöra demokratin. Jag var i ett av mailen den anhängare av Afa, förspråkade våldtäkt och könsstympning. I ett annat så var jag föräddare, och vikingagudarna skulle vända sig i graven om de kunde se vad jag höll på med. Men det bästa var nog detta


"Din jävla kamelknullande islamdyrkande facist, ta dina jävla idiotåsikter och försvinn. Annars kan ett försvinnade ordnas"


Jisses, jag har knappt skrivit något än, ändå har dessa så kallade väktare av kyrklig moral och demokrati kastat ur sig en och annan felaktig sak.


Till att börja med....

Nej jag förespråkar inget våld. Jag är emot all form av orättvisa. Ja jag vet det låter lamt och väldigt vänsterpubertal. Men jag måste skriva så det yngre förstår med.


Jag har full respekt för all religion, även Asatron. Vill du nu tro att Tor lackar på att jag har en blogg. Fine, det får du stå för. Själv tror jag inte på någon gud, men respekterar de som lever enligt en tro. Finns inget rätt eller fel. Dock fel ledare som utövar sin makt.


Nej, jag har aldrig haft samlag med djur. Finner inte detta lockade alls. Tycker nästan det säger mer om dig än om mig. Du har en stor fantasi. Det är det inget fel på. Du kankse skulle se till att göra lite pengar på det. FInns säkert en stor undergroundkultur som gillar den formen av berättelser.


Jag försvarar alls rätt till en religion eller politisk övertygelse. Även SD, men så länge dialogengår åt de hållet som de gör med de mail jag fått. Då ser jag er bara som ett gäng nötter.  Den dagen ni för en vettig agenda. Då kan jag och andra i landet ta er på allvar. Tills dess, så kommer jag avnjuta de mail jag får nu med hot och annan idioti....



Av Roger - 25 september 2008 11:57

Vilka är dessa individer egentligen som säger sig vilja föra en rättivs och demokratisk agenda om människor som kommer hit?

En svår fråga? Inte alls. I denna bloggen så kommer jag att använda mig av deras retorik, deras logik och egoism för att avslöja dom själva. Vad är syftet med detta kan man ju fråga sig? Det finns många anledningar till att jag valt att göra detta. Vår demokrati behöver testas, SD behövs avslöjas för vilka dom är, samt så vill jag har ett forum att spotta ut mitt förakt över dessa människor som våldtar vår demokrati.


Är jag då en naiv pubertal liten fjunis som tror att jag kan rädda världen med massa floskler? Nej långt ifrån. Men i detta fallet skulle jag nog vilja vara. För till och med lUnArStOrMlogik slår högre än SD tänkande. Vilket i sig är otroligt underhållande.


Är det något fel i att ha en åsikt om invandring? Absolut inte. Men det är en stor skillnad i att ha en åsikt kring politiken om invandring, och att kalla en färgad person för neger och hävda att vetenskapen bevisat att dom är sinnesslöa. Detta är bara idioti. Men i Sd´s ögon så är färgade människor sinnesslöa. Fast de erkänner att det finns bra invandrare. Känns detta igen från våra vänner skinheads, som sitter på lokal pizzeria och bulkar öl, och tycker att Muhammed är världens bästa utlänning, för han är inte som alla andra?? Är det jag som är dum, jag förstår inte vad de menar.


Islam är något som som SD verkligen inte gillar. Men tittar man bara på Tv 4 nyheter och läser nyhetsbrev från Bush, då kan jag förstå att man inte uppskattar islam. Det är tyvärr detta som är en stor del av problemet med anhängare till SD. De skapar lite sin egna verkligehet, de tar in saker som triggar dom, och vips har de skapat ett hot emot sig själva. Sen använder de fundamenten i vårt samhälle som en barrikad att slåss ifrån. Är du inte med dom, är du en fiende. Känns detta igen från en viss Mr. Bush?


Tyvärr är det ett satans gissel när det kommer till religion och till en del av dess utövare. Islam får ta mycket skit numera. Allt pga några powerhungriga idioter.


Det finns så otroligt mycket mer att säga om SD, invandringen och annat de säger sig stå för. Svenska värden, kristen moral och etik. Återkommer till sådant senare och vad detta betyder egentligen.


Det fanns en snubbe en gång som sa något likande:

"Kan vi inte bara vara lite schyssta emot varandra"


Håller med i de tankarna. Tyvärr så gjorde ett antal andra människor inte det. De bestämde sig för att spika upp han på en trädbit. Så idotiska är vi människor....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards