Direktlänk till inlägg 25 september 2008

7 minuter

Av Roger - 25 september 2008 19:54

Ungefär 7 minuter tog det innan de första mailen kom  om vilken idiot jag är som vill baktala SD och förstöra demokratin. Jag var i ett av mailen den anhängare av Afa, förspråkade våldtäkt och könsstympning. I ett annat så var jag föräddare, och vikingagudarna skulle vända sig i graven om de kunde se vad jag höll på med. Men det bästa var nog detta


"Din jävla kamelknullande islamdyrkande facist, ta dina jävla idiotåsikter och försvinn. Annars kan ett försvinnade ordnas"


Jisses, jag har knappt skrivit något än, ändå har dessa så kallade väktare av kyrklig moral och demokrati kastat ur sig en och annan felaktig sak.


Till att börja med....

Nej jag förespråkar inget våld. Jag är emot all form av orättvisa. Ja jag vet det låter lamt och väldigt vänsterpubertal. Men jag måste skriva så det yngre förstår med.


Jag har full respekt för all religion, även Asatron. Vill du nu tro att Tor lackar på att jag har en blogg. Fine, det får du stå för. Själv tror jag inte på någon gud, men respekterar de som lever enligt en tro. Finns inget rätt eller fel. Dock fel ledare som utövar sin makt.


Nej, jag har aldrig haft samlag med djur. Finner inte detta lockade alls. Tycker nästan det säger mer om dig än om mig. Du har en stor fantasi. Det är det inget fel på. Du kankse skulle se till att göra lite pengar på det. FInns säkert en stor undergroundkultur som gillar den formen av berättelser.


Jag försvarar alls rätt till en religion eller politisk övertygelse. Även SD, men så länge dialogengår åt de hållet som de gör med de mail jag fått. Då ser jag er bara som ett gäng nötter.  Den dagen ni för en vettig agenda. Då kan jag och andra i landet ta er på allvar. Tills dess, så kommer jag avnjuta de mail jag får nu med hot och annan idioti....



 
 
Nicklas Eriksson

Nicklas Eriksson

26 september 2008 13:42

Same old song and dance hör jag. Ja ja, de är så kaxiga över nätet och anonyma telefonsamtal så det är fan inte klokt (fast rösten sprack på han som ringde sist fast han försökte få till sin bästa basröst), men på allvar? De har inga kompisar. De står helt ensamma om de skulle ge sig på någon, så du behöver nog inte ta det där på så stort allvar. Kämpa på.

http://arbetarperspektiv.blogg.se

 
Johannes

Johannes

26 september 2008 18:09

Haha vad tragiskt! Man kan inte mer än att tycka synd om dessa galna sverigedemokrater som tar till påhopp och hot när argumenten tryter. Men likväl är det väldigt trist att dem tar till såna metoder inte minst för de drabbade (som dig i det här sammanhanget) som tur är verkar inte du ta så illa upp.

Ska förövrigt bli väldigt intressant att följa denna blogg!

All the best!
MVH
Johannes

http://hannes2.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Roger - 30 september 2008 15:30

Ingen vill lyssna på oss, ingen har modet nog att ta debatten med oss, folket, journalister och makthavare är så pk att de inte vågar prata invandrarfrågan med oss.   Det är väl mer eller mindre något som är ett mantra inom SD, ingen lyssnar på dom,...

Av Roger - 30 september 2008 12:05

Nu visar sig det fula trynet igen hos en representant för SD. Denna gången är det Dragan Klaric på http://www.klaric.se/blogg/ som har skrivit ett inlägg angående en man från Rwanda. Om mannen är skyldig eller inte det är inte upp till han eller någo...

Av Roger - 29 september 2008 11:56

http://www.klaric.se/blogg/archives/2540#comments   Intressant artikel. Damen säger att Islam är bla bla bla fara för alla hit å dit. Vi måste försvara vårt egna kristna tänkande från dessa så kallade muslimer. En standardfråga jag har till ALLA som ...

Av Roger - 28 september 2008 14:12

Sverigedemokrater är jordens bästa människor om man får tro dom själva. Utan dom skulle vår verklighet gå under. De är experter på precis allting, och anser sig ha rätt i allt. Sina bevis får de genom en kristen världssyn bla. Den kristna moralen ska...

Av Roger - 27 september 2008 20:29

Kunde inte mer än att börja asgarva nu under kvällen. Farbror Thoralf skriver i sin blogg om SSU som säger sig vilja motarbeta kärnfamiljen. Här är Thoralf ute på så djupt vatten så man blir mörkrädd. Han och Sd talar varmt om denna så kallade kärnfa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards